Tornar

El músic i actor Gisle Martens Meyer en un moment de la representació

"There is no here, here", una crítica musical i teatral a la vida digital

La tecnologia digital i les noves formes de relacionar-nos que implica ens ajuden a activar el millor de nosaltres mateixos o bé ens anul·len? S'ho pregunta el noruec Gisle Martens Meyer a la sala Hiroshima del 19 al 22 de gener.

Gisle Martens Meyer és un artista que ha desenvolupat la seva tasca creativa en el món digital, tant pel que fa a la música com a la imatge. De fet, fa servir extensament les noves tecnologies i els mitjans de comunicació de masses en uns espectacles d'estètica surrealista que són tan peculiars com divertits.

Ara bé, el fet que treballi amb el món digital no vol dir que Martens Meyer no sigui crític amb aquesta tecnologia. De fet, l'espectacle que estrena a Hiroshima analitza les possibilitats i les diverses visions de nosaltres mateixos mitjançant els nostres avatars digitals i es pregunta de quina manera el món digital ens afecta a nosaltres i a les nostres relacions.

Ho fa en un espectacle durant el qual crea un videoclip en viu davant dels espectadors i utilitza un croma verd per tal de conduir-nos a través d'un seguit d'escenes que es multipliquen i que ell mateix edita en viu constantment. Ho veureu en aquest teaser que anuncia la representació de There is no here, here a la sala Hiroshima i que ens mostra el seu únic protagonista immers en escenes de la vida real, com a protagonista d'un videojoc o acompanyat... d'un conill gegant!

Data de publicació: Divendres, 13 Gener 2017
  • Comparteix