Tornar

Retrat d'una cantant d'òpera amb un barret extravagant i un home al fons embolicat en un sac de dormir

'Orationibus #sr' o el paper de la cultura en el nostre món, a Hiroshima

Un jove director ens proposa una mena de cabaret líric extravagant i diferent. És Albert Arribas que, a l'espectacle Orationibus #sr es planteja tot de preguntes sobre el paper de la cultura en el nostre món.

Podeu mirar de respondre-les els dies 3 i 4 de febrer, quan tindrem l'oportunitat de veure Orationibus #sr, nova proposta d'un director consagrat als nous llenguatges escènics que potser us sona de muntatges com ara el maratonià F.R.A.U. (va ser Premi Quim Masó 2015, durava sis hores i es va veure al Grec 2016 Festival de Barcelona) o Actes obscens en espai públic, vista al TNC.

Aquest cop, Arribas col·labora amb la responsable de vestuari i escenografia (i també directora que ha signat els seus propis i molt suggerents espectacles) Sílvia Delagneau i amb els intèrprets Griselda Ramón i Àlex Jordi.

A tots dos els podeu veure a la imatge i, a la primera, a més de veure-la i admirar el seu barret sorprenent, podreu escoltar-la cantant tot de peces líriques que parlen sobre l'amor.

Tot, per preguntar-nos en escena quin és el sentit de la tradició, fins a quin punt es produeix un traspàs generacional o com funcionen els models culturals prèviament establerts.

Tot plegat pren la forma d'un espectacle inclassificable que ens fa pensar en els límits entre la música lírica, el cabaret i la performance.

Si voleu saber més sobre Orationibus #sr, doneu un cop d'ull al web de la sala Hiroshima.

 

Data de publicació: Dijous, 01 Febrer 2018
  • Comparteix