Tornar

Les empreses participants del CreatiFI preparen els seus “elevator pitch”

Els responsables dels projectes van testejar les presentacions que faran aquest mes d’agost davant de possibles inversors

 

Les empreses participants del projecte CreatiFI a Barcelona van tenir la possibilitat d’assistir a un taller on van testejar el seu “elevator pitch”. Els participants van presentar el seu projecte a un jurat fictici amb l’objectiu de millorar el seu discurs per a la presentació que es celebrarà aquest mes d’agost davant de possibles inversors.

El projecte CreatiFI, coliderat per la Direcció de Creativitat i Innovació de l’Institut de Cultura de Barcelona  conjuntament amb altres institucions europees, és un projecte del programa Future Internet Public Private Partnership (FI-PPP) que dóna l’oportunitat a professionals de la indústria creativa i del sector TIC per a desenvolupar nous projectes que incorporin tecnologies Future Internet (FI-WARE, amb llicència open source). L’objectiu d’aquest programa és ajudar als creadors amb importants recursos econòmics perquè puguin innovar en els seus respectius camps professionals a partir d’aquestes tecnologies. CreatiFI destina gairebé 5 milions d'euros a les comunitats creatives de les quatre regions participants (Brussel·les, Trento, Helsinki i Catalunya) a repartir entre els projectes més innovadors. En total es financien 60 projectes dels quals 15 s’atorguen a projectes presentats des de Barcelona.

L’“elevator pitch” és una presentació que consisteix a explicar de forma breu una idea de negoci, una empresa o un projecte a gent que en pugui estar interessada. La idea és poder presentar els eixos bàsics del projecte en menys d’un minut, el temps que pot trigar un ascensor en fer el seu trajecte si es troba allà un potencial inversor. El projectes que van participar a la sessió formativa van ser Stoormflow, Artica-Visualino, Huballin, Funkywhale games, Protolight, Tan tan, Multidub,  Unique Visitors i Geogaming.

La sessió va consistir en una explicació sobre la metodologia dels “elevator pitch”, la preparació dels discursos i la presentació dels projectes davant el jurat fictici. A continuació, els coachers van donar consells als participants pensant en la presentació que faran aquest mes davant potencials inversors. Finalment, la sessió va conclure amb temps per a networking entre les empreses i el jurat.

 

Data de publicació: Dilluns, 03 Agost 2015
  • Comparteix