Tornar

Huballin, la revolució del marketing de continguts

No estàs segur sobre què escriure al teu blog o la teva web? Aquesta eina online t’ajudarà a descobrir oportunitats de contingut.

 

 

Un dels projectes que participen en el programa CreatiFI, liderat per la Direcció de Creativitat i Innovació de l’Institut de Cultura de Barcelona, és Huballin, una eina online dirigida a professionals del marketing que permet saber quin tipus de contiguts funcionaran millor als seus blogs i  webs. L’objectiu de Huballin és proporcionar a les empreses  plans de contingut processable per atraure nous visitants. “Responem a dues preguntes: Sobre què he d’escriure? Aquestes temàtiques funcionaran o no? Nosaltres ajudem a crear contingut de qualitat i original per a atraure els lectors. No escrivim el contingut però donem idees que puguin ser rellevants per a la teva audiència”, explica Xavi Amorós, co-fundador de Huballin juntament amb Rubén Sospedra.

Imaginem una empresa de cafè vol fer articles per a la seva web que resultin atractius per als seus clients. Huballin li proporciona idees basades en el que més busquen els seus clients. Per exemple, articles com  “S’ha de guardar el cafè a la nevera?” o “Com afecta la cafeina al cervell?”. A més, Huballin també recomana quin tipus de contingut tindrà més possibilitats de ser llegit. “Potser la gent està molt interessada en el cafè aràbica però hi ha molts blogs i webs importants que ja estan parlant sobre aquest tema, i això dificultarà la nostra notorietat. En canvi, amb Huballin també podren veure que hi ha força gent buscant informació sobre el cafè ecològic i ningú està escrivint sobre aquest tema. Seria, doncs, una bona oportunitat de contingut”, explica Xavi Amorós.

 

La idea de Huballin és ajudar les empreses i a obtenir els beneficis de la comercialització de continguts, sense la molèstia d'haver de dedicar molt temps a la investigació per a descobrir bones idees i tendències. “Agafem el millor del món del SEO i del Social Media aplicant tecnologies de Big Data i d’anàlisi semàntic per a crear una eina realment útil per a les empreses”, diu Amorós. Huballin es troba actualment en una fase beta oberta amb un prototip que és accessible a tothom. “Ara l’objectiu es rebre feed-back del usuaris per veure què funciona bé i què no, i així poder millorar l’eina. Per això, estem treballant amb agències i empreses que proven Huballin”, afirma Amorós.  

 

 

Data de publicació: Dilluns, 28 Setembre 2015
  • Comparteix