Tornar

Retrat de primer pla d'aquesta creadora de cançons de contingut feminista mirant a càmera

El futur de la música, a l’edició de 2018 del ‘Primavera Club’

Torna als escenaris barcelonins el Primavera Club, una cita anual que porta a la ciutat bandes i artistes dels estils més diversos amb una cosa en comú: tots i totes produeixen els sons que, aviat, sonaran arreu. Serà del 26 al 28 de setembre.

La [2] de la Sala Apolo i el Centre Cultural Albareda són els epicentres d’una celebració anual de les músiques emergents que s’estén també a Madrid i que, només a la capital catalana, aplega en tres dies més de quaranta actuacions de bandes i de músics d’arreu del món.

El caràcter emergent de les propostes, com dèiem, és el nexe d’unió d’uns artistes que participen d’estils ben diferents. Està previst que sonin al festival des del pop de dormitori d’artistes com el noruec Boy Pablo, el britànic Jimothy Lacoste (nom artístic de Timothy Gonzalez) o el francès Halo Maud a les propostes, amb la guitarra com a protagonista, de Snail Mail, Hop Along, Conttra, Palm, Jess Williamson o Alaskalaska, entre d’altres.

Propostes de pop feminista com les d’Stella Donnelly, Okay Kaya, Buzzy “Spielberg” Lee, Flohio o Tirzah (a la foto), algunes de més suaus i d’altres de més combatives, formen part també de la programació del Primavera Club, que inclou propostes que van del tecno a la cúmbia passant pel punk i la psicodèlia.

Entre els sons que, diuen, són més interessants, alguns com el hip-hop d’Octavian i JpegMafia, els sons pop de Jimothy Lacoste, el funk àrab de Habibi Funk, el R&B que ens servirà Ama Lou o els sons electrònics de propostes com Head Technician i Volruptus

Si voleu consultar el programa complet del Primavera Club d’enguany, doneu un cop d’ull a aquest enllaç.

 

Data de publicació: Dilluns, 22 Octubre 2018
  • Comparteix