Com convertir la creativitat en hàbit

Com convertir la creativitat en hàbit

Xerrada per instal·lar la inventiva a la feina

Inventar-se o morir. No caure en la repetició i ser diferent són dues de les frases que més es repeteixen darrerament, sobretot després de la sacsejada laboral dels últims anys. La innovació com a forma de treball, com a manera d’afrontar els reptes i fer-se un lloc.

Introduir hàbits nous és una qüestió de convenciment i de repetició fins que s’integra en la quotidianitat. I per convertir la creativitat en un nou costum pot ser una bona idea deixar-se guiar per experts com Antonia Eraud, experta en màrqueting, psicologia i ara coach.

Mitjançant el joc l’experta introdueix la creativitat en el dia a dia dels treballadors, fet que no només permet créixer en l’entorn laboral, sinó que també aporta benestar.

Podreu escoltar les propostes d’Eraud a la xerrada que farà al Makers Of Barcelona (MOB) dijous 27 d’abril. L’accés és gratuït, obert a tots els interessats.

 

Data de publicació: Dilluns, 24 Abril 2017
  • Comparteix
  • Deixa el teu comentari
  • Tots els comentaris

Send us a comment and share your experience of this event. If you have any other doubts or suggestions, you can click this link.

* El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament

Filtered HTML

  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Comentaris

  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
CAPTCHA
Aquesta pregunta és per validar que vostè és un visitant humà i preveure spam.