Barcelona acull la trobada WebVisions

Un esdeveniment centrat en l’aprenentatge, la col·laboració i l’esperit d’empresa al voltant de la indústria web

Del 19 al 21 de juny va tenir lloc  WebVisions a l’Escola de Disseny Elisava i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, un punt de trobada que pretenia explorar el futur del disseny, la creació de continguts, l’experiència de l’usuari, i l’estratègia de negoci al voltant del web.

 

Aquest era un esdeveniment que formava part d’un cicle de trobades que s’han realitzat a altres ciutats com són Chicago, Berlín, Nova York i Portland, dirigit a dissenyadors, desenvolupadors i líders de la indústria.

 

WebVisions Barcelona ha ofert una exploració de futur, amb ponències al voltant de temes com la innovació, la visualització de dades, la història d’internet, el disseny cognitiu, projectes de col·laboració, o com reinventar internet.

 

Més informació: http://www.webvisionsevent.com/barcelona

Data de publicació: Dimecres, 25 Juny 2014
  • Comparteix
  • Deixa el teu comentari
  • Tots els comentaris

Send us a comment and share your experience of this event. If you have any other doubts or suggestions, you can click this link.

* El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament

Filtered HTML

  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Comentaris

  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
CAPTCHA
Aquesta pregunta és per validar que vostè és un visitant humà i preveure spam.